Ve dnech 20. a 21. února 2010 jsme opět uspořádali
DNY OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 2010


tentokrát již s číslovkou sedm. Na akci zval tento plakát (ve formátu PDF). V provozu bylo stálé modelové kolejiště a modulové kolejiště v přilehlé chodbě, propojené se stálým kolejištěm. Provoz byl situován do 70. let na ČSD, snad se nám povedlo představit běžný provoz jak z hlediska lokomotiv, tak i vozů.
V grafikonu se kromě osobních a nákladních vlaků objevovaly i vojenské vlaky, z nichž jeden byl tvořen osmivozovou soupravou vozů Px. Snad se nám je brzy podaří doplnit i nákladem, tvořeným dvěma tanky T54 na každém voze.
Práce na vojenské vlečce, která je inspirována skutečnou v Podbořanech, výrazně pokročily, takže až na vzrostlé stromy, které scházejí na více modulech je prakticky hotova.  


LAYOUT pro 7. Dny otevřených dveří 2010

Videa ze Dnů otevřených dveří 2010

http://www.stream.cz/video/442105-7-dny-otevrenych-dveri-2010

Videa Pavla Gülicha z jeho návštěvy a představení pojezdů:

1. Projížďka rosničky T334.0 s nehodovým vlakem na kolejišti KŽM Jesenice
     
http://www.youtube.com/watch?v=6Ca9n4wmsX0

2. Zkouška prototypu pojezdu T669.0 na kolejišti KŽM Jesenice
    
http://www.youtube.com/watch?v=fuNNJYNUIPY   a   http://www.youtube.com/watch?v=GaEnrL2rUEw

Co nového jste mohli vidět?

1. Modul s ŘOP 37, který představuje situaci v blízkosti cihelny v Kryrech, a to včetně kamenného nadjezdu polní cesty. 

       

2. Stanice Josefov byla vybavena 15cm návěstními moduly, s dvouramennými vjezdovými návěstidly Viessmann. Návěstidlo je pro účely přepravy vyndavací, vybavené konektorem Cannon 9-PIN.

   

   


3. Práce na vojenské vlečce, která je inspirována skutečnou v Podbořanech, výrazně pokročily, takže až na vzrostlé stromy, které scházejí na více modulech je prakticky hotova. Už i stráž s ostrými hlídá před zvědavým okem špionů :-)


   

   


A pár momentek z provozu:
   
Modely Dana a Jardy zpestřily provoz, stejně jako spousta jejich vozidel oživila moduly.


  
Snad až příliš jemná obrysnice od Třmínka, doplněná váhou.              Prototyp skladiště již stojí. Snad se nám rychle podaří dokončit i
Ovšem místo plechové boudy jsme použili naši, dřevěnou.                         dvojdílné skladiště, pak je nabídneme jako stavebnici.


    
Čilý provoz v Josefově                                                              Pohled na moduliště z klubovny.


    
Krajina před pozadím prochází postupně obnovou...Bardotce je to vcelku jedno.

  
354.7 čeká v Zadově na svůj vlak............................................................a už s ním uhání do Markova


   
Copak to tam dělá? Jo fotí...ještě že už neplatí zákaz fotografování, jak v 70.letech. Dan by si nemohl vyfotit tuto parničku 431.0.
(Kdo se ptá, proč jsou 2 propustky tak blzko sebe, ať se podívá mezi Petrohrad a Kryry. Přitom zjistí, že na druhé straně za tratí ještě časem vyroste chmelnice)


   
Návštěvníků přišlo dosti. DĚKUJEME!                               Ve dvou se nejen lépe táhne, ale i utahuje...
      
   
Zkušení výpravčí vládnou stanicím na modulovce...zkrátka, taky jsme si chtěli zajezdit.

Fotografie: Martina Berková a další členové ŽM Jesenice

zpět na úvod